ნივთის დაბრუნების ან შეცვლის პოლიტიკა

დაბრუნების ან შეცვლის პოლიტიკა

ნივთის დაბრუნების ან შეცვლის პოლიტიკა

TecHome > ნივთის დაბრუნების ან შეცვლის პოლიტიკა

 პროდუქციის შეცვლა/დაბრუნებასთან დაკავშირებული კომუნიკაცია კომპანიასა და მომხმარებელს შორის წარმოებს ელექტრონულ ფოსტაზე შეტყობინების გაგზავნის გზით info@techome.ge 

 

ხელშეკრულებაზე უარის თქმა

 

ნივთის მფლობელობაში მიღებიდან 7 კალენდარული დღის განმავლობაში მომხმარებელს უფლება აქვს უარი თქვას ხელშეკრულებაზე კომპანიისთვის შეტყობინების გაგზავნის გზით, რომელიც გულისხობს ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შესახებ განაცხადის შევსებასა და ელექტრონულად გადაგზავნას კომპანიის ელ.ფოსტის მისამართზე შემდეგი 7 კალენდარული დღის განმავლობაში და   საკუთარი ხარჯით დაუბრუნოს  კომპანიას შეძენილი ნივთი შემდეგი პირობების გათვალისწინებით: თუ ნივთის ფასი შემცირდა სარგებლობის შედეგად, რომელიც დაკავშირებული არ არის მისი ბუნების, მახასიათებლებისა და ფუნქციონირების დადგენასთან, მომხმარებელი ვალდებულია გადაიხადოს  ნივთის ფასის შემცირების შედეგად წარმოშობილი სხვაობა, რაც შეადგენს ნივთის თვითღირებულებასა და სარეალიზაციო ღირებულებას შორის სხვაობას. შესაბამისად, კომპანია იტოვებს უფლებას მომხმარებელს დაუბრუნოს ნივთის ნასყიდობის თანხა ხსენებული სხვაობის გამოკლებით.

 

 თუ ნივთის კომერციული სახე უცვლელია კომპანია ნივთს დაიბრუნებს  და სრულად გადაუხდის მომხმარებელს მის მიერ დაბრუნებულ ნივთში  გადახდილ თანხას.

 

მომხმარებლის ხელშეკრულებაზე ურის თქმის უფლება (ნივთის დაბრუნების უფლება) არ გავრცელდება შემდეგ შემთხვევებში:

 

ნივთის ფასი დამოკიდებულია ხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლების ვადაში ფინანსურ ბაზარზე  კომპანიის კონტროლს მიღმა არსებული ცვლილებებით;

 

მიწოდების შემდეგ დაირღვა მიწოდებული ნივთის ჰერმეტულობა და მისი დაბრუნება შეუძლებელია ჯანმრთელობის ან/და ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო;

 

მიწოდებისას მიწოდებული ნივთი განუყოფლად შეერწყა სხვა ნივთს;

 

მიწოდების შემდეგ ნივთის გარეგნული სახე შეცვლილია/დაზიანებულია;

 

მომხმარებლის მიერ ნივთის წინამდებარე პირობების გათვალისწინებით დაბრუნებისას, კომპანია  გადაუხდის თანხას მომხმარებელს ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შეტყობინების მიღებიდან 10 კალენდარული დღის ვადაში.

 

ნივთის ქარხნული წუნი

 

ნივთის ნაკლის (ქარხნული წუნი) თაობაზე მომხმარებელმა პრეტენზია უნდა განაცხადოს საგარანტიო ვადაში იმ  სერვისცენტრების გათვალისწინებით, რაც მითითებულია შეძენილი ნივთის საგარანტიო ტალონში. 

 

ნივთის შეკეთება/გადაცვლა/ფასის შემცირება ან დაბრუნება

 

ნივთის ბუნების, გაბარიტების და ნივთთან დაკავშირებული მომხმარებლის მიერ გაცხადებული პრობლემის არსის გათვალისწინებით, სერვისცენტრთან კომუნიკაციისას მომხმარებლისთვის შეთავაზებულ იქნება მისივე ხარჯით ნივთის მიტანა შესაბამის სერვისცენტრში ან მისივე ხარჯით სერვისცენტრის სპეციალისტის გამოძახება ნივთის ადგილზე შესამოწმებლად. სერვისცენტრების მისამართები და საკონტაქტო ტელეფონებია:

 

 ზურაბ გორგილაძის ქ. 96, ბათუმი, საქართველო 6010

 

 მობ: +995 577 140 897 

 

 მობ: +995 593 501 444

 

 ელ. ფოსტა: info@techome.ge